شنبه 8 اردیبهشت 1403  
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :

اخبار

1400/6/1 دوشنبه

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان جزو پژوهشگران 1 درصد پراستناد برتر ESI.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، جزو پژوهشگران 1 درصد پراستناد برتر ESI شد..

.
به گزارش خبرنگار وبدا در آبادان، بر اساس آخرین نتایج رتبه بندی پایگاه استنادی (Essential Science Indicators) ESI در تاریخ جولای 2021 دکتر فرشید قنبری، عضو هیات علمی گروه مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی آبادان جزو پژوهشگران 1 درصد پراستناد برتر ESI شد.

نظام رتبه‌بندی  (Essential Science Indicators) ESI، از معتبرترین نظام‌های رتبه‌بندی انتشارات نمایه شده در پایگاه Clarivate Analytics یا همان ISI است که مقالات را بر اساس تعداد استناد دریافت شده در بازه زمانی مشخص نسبت به مقالات هم موضوع خود رتبه‌بندی می‌کند.

لازم به ذکر است که برای قرار گرفتن پژوهشگران در این فهرست، تمام فعالیت‌های علمی ۱۰ ساله اخیر آنها در سطح بین‌المللی مانند تعداد "مقالات"، "استنادات"، "تعداد مقالات پر استناد " و "تعداد استناد به مقالات پر استناد" مورد بررسی قرار می گیرد.

دکتر فرشید قنبری دارای 85 مقاله Scopus و 73 مقاله ISI می‌باشد که از بین آنها 32 مقاله بین المللی بوده و 51 مقاله بر اساس شاخص SJR دارای رتبه Q1 است. همچنین، دکتر قنبری، پیش از این بر اساس گزارش دانشگاه استنفورد در فهرست پژوهشگران برتر جهان و در جایگاه نخست محققان برتر ایران بوده است.
 .
آرشیو
كلمات كليدی :دانشگاه علوم پزشکی آبادانپژوهشگران 1 درصد پراستناد برتر ESI
نسخه قابل چاپ
بیشتر