اطلاعیه ها
1398/5/19 شنبهبا حضور وزیر بهداشت صورت پذیرفت
تقدیر از معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان به عنوان یکی از معاونت‌های برتر کشور
در همایش سراسری معاونت های غذا و داروی دانشگاه‌های کشور و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر به عمل آمد.

.

در همایش سراسری معاونت های غذا و داروی دانشگاه‌های کشور و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش رابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان، درهمایش سراسری معاونان غذا و داروی دانشگاههای سراسر کشور با حضور دکتر سعید نمکی ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر محمد رضا شانه‌ساز ، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو کشور، مدیران کل سازمان غذا و دارو و معاونان غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، از دکتر هدی مجیری، معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی آبادان تقدیر به عمل آمد.

در این همایش در محل سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد از معاونت‌های برتر در 4تیپ دانشگاهی با اهدای لوح تقدیر شد که معاونت غذا وداروی آبادان همانند سال‌های گذشته موفق به دریافت این مهم شد.

این گزارش حاکی است در متن تقدیرنامه یادشده آمده است:« با عنایت به عملکرد ارزنده آن معاونت در خصوص اجرای موفق برنامه عملیاتی حوزه غذا و دارو آن دانشکده در سال 97 تلاش وافری داشتید، تقدیر و تشکر می‌نمایم. امید است در راه اعتلای نظام سلامت کشور با همراهی و همدلی متولیان و دست‌اندرکاران عرصه سلامت موفق و سربلند باشید. »

همچنین دکتر شانه‌ساز، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو نیز از دکتر مجیری به خاطر اجرای موفق برنامه عملیاتی حوزه غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان، در سال ۱۳۹۷ قدردانی کرد.
در این خصوص معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن تبریک این موفقیت به همه مدیران ،تیم عملیاتی و پرسنل این معاونت و تشکر از زحمات بی‌شائبه آنها، آرزوی تداوم پیشرفت روزافزون و موفقیت نمودند.


بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 262034
تعداد بازديد کنندگان سايت: 103587594 تعداد بازديد زيرپورتال: 3490226 اين زيرپورتال امروز: 874 سایت در امروز: 15752 اين صفحه امروز: 12