شرح وظایف کارشناس رسیدگی به شکایات
دریافت شکایات کتبی و شفاهی مراجعین از واحدها و کارکنان بیمارستان
جمع آوری ماهیانه شکایات از صندوق های های رسیدگی به شکایات بیمارستان
بررسی شکایات واصله تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و ارایه راه حلهای قانونی
بررسی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز در اولین فرصت
شرکت در کمیته های مرتبط در رابطه با شکایات ارباب رجوع و بیماران
پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادات واحد های تخصصی در ارتباط با شکایات مطرح شده
ارائه گزارش پیرامون موضوع شکواییه به افراد ذیربط
ارجاع شکایاتی که مربوط به مراجع ذی صلاح دیگر می باشد و دریافت نتایج انجام شده
ارائه راهکار و نظرات مشورتی به واحدهای ذیربط
جمع بندی شکایات در مقاطع یک ماهه و ارائه گزارش آماری به معاونت محترم درمان
شرکت در جلسات مربوط به واحد رسیدگی به شکایات